logo

Fotoshoot nieuwe huisstijl Arriva

Voor vervoersmaatschappij Arriva mocht ik in opdracht van New Publishers de nieuwste bus van de maatschappij fotograferen. De fotoshoot vond in de stromende regen plaats op een polderweggetje in Nijkerk; de standaard omgeving voor shoots voor bussen. De opdracht was om de nieuwe huisstijl in beeld te brengen en enkele foto's van de binnenzijde te maken. Daarnaast moest er een staande foto gemaakt worden voor de achterkant van het personeelsblad van Arriva.

Uiteindelijk leverde ik zo'n dertig foto's aan. Naast foto's waarop de huisstijl goed zichtbaar is, de staande foto en die van de binnenzijde, leverde ik de klant een aantal extra foto's. Met dezeextra foto's kan de klant alle kanten op, aangezien ik de bus op allerlei manieren vast heb gelegd. Ik bedoel hiermee dat ik op verscheidene wijzen ruimte rondom de foto heb gelaten zodat deze makkelijk inzetbaar zijn voor bijvoorbeeld een magazine of als poster. Door de foto's op meerdere verschillende manieren aan te leveren, krijgt de vormgever een ruime keuze om zijn of haar creativiteit de loop te laten en een pagina gemakkelijk te laten passen binnen een magazine en een stijl. Zo denk ik graag met de klant mee.

,,Zo denk ik graag met de klant mee''

Wat mag ik voor u betekenen?

Neem gerust contact op.

New Publishers, bedankt voor weer een nieuwe opdracht!

Arriva, veel plezier met de foto's.